domingo, 4 de noviembre de 2012

Cincuenta sombras de Grey

Portada 
  • Sinopsis:
Cando a estudiante de Literatura, Anastasia Steele, recibe o encargo de entrevistar ao existoso e xoven empresario Christian Grey, queda impresionada ao atoparse ante un home atractivo, seductor e tamén moi intimidante. A inexperta e inocente Ana tenta esquecerse, pero pronto comprende canto o desexa. Cando a parella por fin inicia unha apaixoada relación, Ana sorpréndese das peculiares prácticas erótics de Grey,  ao tempo que descobre os límites dos seus propios e mais escuros desexos.

 
  • A miña opinión:
A miña opinión rerspecto este libro é un tanto contradictoria. Por un lado me enganchou moito, e non podía para de lelo. Pero outra banda, é malo, está pésima.mente escrito e é repetitivo nas descripcións. Así, por exemplo, Ana está o 80% do libro fruncindo o ceño, e o 20% restante mordéndose o beizo. Parece que non ten mais expresións faciais.
Se nos esquecemos do mal que está redactado, e nos centramos no argumento, sobre este podemos decir que está moi ben, e que engancha. Descubrir as perversións de Grey fan que queiras saber mais, saber que vai facer Ana e como vai rematar todo isto. Me parece curioso e me fixo rir nun par de ocasións, son o Subconsciente e a Deusa de Ana. O malo e que se abusa de eso de tal forma, que ao final resulta cansino. Resumindo, se queredes ler unha historia con sexo e entretida, adiante, pero tede en conta que está moi mal escrita e que en momentos chega a ser mais repetitiva que o allo.
Deixovos o video promocinal, para que vexades un pouco mais o que vos espera.

  • Video promocional :
 

1 comentario:

  1. Yo supongo que me centré en lo mal escrita y narrada que estaba, que no pude disfrutar de la historia. Me quedé a la mitad de la novela, y no pude seguir. Se me ha atragantado la protagonista, que me parece demasiado sosa y boba, aunque sí me parecía interesante Gray... En fin...

    Este libro no ha sido lo mío, pero sí que es verdad que está siendo uno de los más leídos de este año.

    Saludos!

    ResponderEliminar