martes, 14 de agosto de 2012

Marcapáxinas de origami

¡Boas! ¿Qué tal? Espero que esteades disfrutando do verán tanto como eu, ainda que o tempo non acompañe moito. Hoxe traigovos un tutorial para facer un sencillo marcapáxinas de origami, o cal podedes personalizar ao voso gusto. O video atopino navegando na rede en busca dun marcapáxinas fácil de facer, que estaba cansa de usar sempre billetes de tren, titecks da compra, etc.
Como vedes é moi fácil e rápido de facer. Eu para facer o meu usei un folio de cor, e logo para darlle un toque mais persoal, decorin con debuxos en rotulador. O meu é moi grande, por que en vez de usalo para os libros, teño pensado usalo como se fose un clip xigante para os apuntes. ¿Qué vos parece? Non son unha artista pero bueno, a min gústame o resultado.
¡Saudos! E oxalá volva pronto e non dentro duns meses :S

2 comentarios:

  1. Qué marcapáginas más gracioso! Me lo apunto, que yo también soy de las que usan cualquier cosa que tenga cerca. :D

    ResponderEliminar
  2. Hola!!, encontré tu blog por casualidad y me ha gustado mucho, te sigo desde ya :). Me ha encantado el marcapáginas, es monísimo y original ^^

    Bisous

    La Biblioteca de la Morgue

    ResponderEliminar